Танай үйлчлүүлэгчид үргээд байгаа юм биш биз?
Өдөр ирэх тусам Монгол улсад маань гадны брэндүүд хүч түрэн орж ирсээр байна. Тэр дундаа худалдаа, үйлчилгээний салбарт түргэн хоол, хүнсний сүлжээ дэлгүүрүүд давамгай байгаа нь манайд яг л хэрэгтэй байсан шинэ мэдрэмж, тэрхүү
Хүчтэй брэндүүүд хэрхэн бий болдог вэ?
Дэлхийн түвшний хэрэглэгчийн үйлчилгээний багийг хэрхэн барьж байгуулах вэ? Цуврал-2 "Хамтдаа цуглах нь эхлэл. Хамтдаа тогтмол цугласаар байх нь дэвшил, харин хамтдаа нэгдэж ажиллах нь амжилт" -Хенри Форд Аливаа байгууллага үйлчилгээнийхээ багийг амжилттай ажилуулахад
Дан ганц зар сурталчилгаанд борлуултаа бүү даатга
Борлуулалтыг дан ганц сошиал медия зар сурталчилгаа, болон өөр бусад зар сурталчилгаанд найдаад орхих нь өрөөсгөл юм. Учир нь зар сурталчилгаа нь ихэвчлэн тухайн бүтээгдэхүүн дээр хүмүүсийн анхаарлыг нь татах, сонирхлыг нь агшин зуур
Үйлчлүүлэгчийн мэдрэмж гэж юу вэ?
Үйлчлүүлэгчийн мэдрэмж гэж юу вэ? Үйлчлүүлэгчийн мэдрэмж гэдэг их сонин. Тухайн байгууллагыг гаднаас нь хараад мэдрэх мэдрэмж нэг өөр байхад, тухайн байгууллага, үйлчилгээний газраар үйлчлүүлээд гарсны дараа төрөх мэдрэмж бас өөр байж болно. Өөрөөр