ТАНД ХЭРЭГТЭЙ 7 ТӨРЛИЙН АМРАЛТ
Та бага зэрэг дуг хийх замаар эрч хүчээ нөхөх гэж оролдож байсан уу? Тэгвэл, унтах, амрах хоёр нь тэс ондоо зүйл ажээ. Бид бодохдоо сайн унтаж чадвал, сайн амарсан гэж үздэг. Өөрөөр хэлбэл, бид
БАГ АМЖИЛТТАЙ АЖИЛЛАХ ГОЛ 3 ХҮЧИН ЗҮЙЛ
Өнөөдрийн багууд өмнөх үед байсан багуудаас ялгаатай болсон: Тэд илүү олон янзын, биенээсээ хол зайд байрлаж ажилладаг, дижитал харилцаатай, динамик (гишүүнчлэл байнга өөрчлөгдөж байдаг) гэх мэт. Гэсэн хэдий ч багийн хамтын ажиллагааны үндэс суурь нь
СЭТГЭЛИЙН ХАТТАЙ ХҮМҮҮСТ БАЙДАГ 13 ЗУРШИЛ
Сэтгэлийн хат нь хүнд урьдаа тавьсан том зорилгодоо хүрэх, мөн хүнд хэцүү бэрхшээлийг даван туулахад чухал үүрэг гүйцэтгэдэг. Ямар ч агуу зүйл, бэрхшээл сорилтыг давалгүйгээр бий болдоггүй. Тав тухтай бүсэд ямар ч гайхамшигтай зүйл тохиолддоггүй.
ШИНЭЭР БИЙ БОЛЖ БАЙГАА АЖЛУУД
LINKEDIN компанийн хийсэн судалгаагаар Коронавирусын тархалттай холбоотойгоор 3-р сарын 21-ний байдлаар АНУ-д 3,283,000 хүн ажилгүйдлийн тэтгэмж авах өргөдлөө өгсөн байна. Зочид буудал, агаарын тээвэр, зоогийн газар, томоохон молл, их дэлгүүрт ажиллагсад хамгийн их ажлаа
ЦАР ТАХЛЫН ҮЕЭР ЦАХИМ ХУРЛЫГ ҮР ДҮНТЭЙ ЯВУУЛАХ АРГУУД
Коронавирусын халдвар дэлхий дахинд хурдацтай тархахын хэрээр олон компаниуд үйл ажиллагаагаа оффисоос зайны ажиллагаа руу шилжүүлж байна. Ийм үед видео хурал нь компанийн хурлын шинэ хэв шинж болж байна. Гэсэн ч, энэхүү онлайн платформ
КОРОНАВИРУСЫН ҮЕД АЛСЫН ЗАЙНААС АЖИЛЛАЖ БАЙХДАА ДАРГААСАА ҮНЭЛГЭЭ АВАХ 3 АРГА
Коронавирусын дэгдэлт дэлхий даяар тархах тусам олон сая хүмүүс гэрээсээ ажиллах шаардлагатай болж байгаа бөгөөд энэ тоо ч нэмэгдэх хандлагатай байна. Гэрээсээ ажиллаж байгаа гэсэн шалтгаанаар даргаасаа үнэлгээ авах, карьерийн өсөлт дээрээ анхаарах боломжийг бүү
УДИРДАГЧИД ЯАГААД ХУВЬ ХҮНИЙХЭЭ ХӨГЖИЛД ЗАЙЛШГҮЙ АНХААРАХ ЁСТОЙ ВЭ?
Удирдлага гэдэг бол аливаа зүйл аяндаа бий болж, бүтэхийг хүлээж найддаг нэгэн биш, харин оргүйгээс ортойг, бүтэхээргүй зүйлийг ч бүтээж, бий болгох ухаан юм. Энэ зүйл магадгүй танд ямар ч утгагүй юм шиг санагдаж
БУСДЫГ УДИРДАХ НЬ ӨӨРИЙГӨӨ УДИРДАХААС ЭХЭЛНЭ.
Бусдыг удирдахын тулд та эхлээд өөрийгөө толинд сайтар харах хэрэгтэй. Та үнэхээр бусдыг сайн удирдаж сурмаар байвал дараах гурван зарчимыг баримтлаарай. Үүнд, нэгдүгээрт өөрийгөө таньж мэдэх, хоёрдугаарт өөртөө хариуцлагатай байх, гуравдугаарт зүрх зоригтой байх юм.
АСУУДЛЫГ ХЭРХЭН УДИРДЛАГАДАА ЗӨВӨӨР ОЙЛГУУЛЖ, ШИЙДВЭРЛҮҮЛЭХ ВЭ?
Ажлын байран дээр олон жижиг болон том асуудлуудаас үүдэн зөрчилдөөн бий болж байдаг. Эдгээр асуудлуудыг ангилвал, ажилтай холбоотой асуудлууд буюу албан тушаал дэвшүүлэх, цалингийн хэт ялгавартай байдал, амжилттай ажилласныхаа төлөө магтаж сайшаагдахгүй байх, багийн
ЖИЖИГ ЗУРШЛЫГ ӨӨРТӨӨ БИЙ БОЛГОЖ АМЖИЛТАНД ХҮРЭХ НЬ
Биднээс зан байдал, зуршлаа өөрчлөхийг шаардсан аливаа асуудлуудтай нүүр тулгарахдаа бид өөртөө хэт том зорилгыг тавьдаг бөгөөд ихэвчлэн бүтэлгүйтдэг. Жишээ нь турах том зорилго тавьдаг ч, хоолны дэглэмээ удаан барьж чадахгүй алдана. Нөгөө талаар өндөр