БОРЛУУЛАЛТЫН МЕНЕЖЕРҮҮД ЮУН ДЭЭР ИЛҮҮ АНХААРАХ ВЭ?
Ихэнх улс орнуудад, өөрийн удирдагчдыг тодорхой хугацаатайгаар сонгож, ажиллуулдаг. Тодорхой хугацааг зааж, хязгаарлаж байгаагийн гол зорилго нь улс төрчдийг аль болох бага цагийг янз бүрийн компанит ажил, зугаа цэнгэлд зарцуулах, нөгөө талаар хэт их эрх
2019 ОНД ХАМГИЙН ЭРЭЛТТЭЙ БАЙХ ХААРД БА СОФТ УР ЧАДВАРУУД
LinkedIn-ийн хамгийн сүүлийн үеийн судалгаагаар үүлэн тооцоолох ур чадвар 2019 онд хамгийн эрэлт хэрэгцээтэй ур чадварын нэг байх болно гэдгийг харуулжээ. LinkedIn-ийн мэдээллийг ашиглан 2019 онд компаниудад хамгийн хэрэгцээтэй байгаа хаард болон софт ур чадваруудыг
2019 ОНЫ ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ЧИГ ХАНДЛАГУУД
Бизнесийн өрсөлдөөн ба өөрчлөлт нь урьд өмнө хэзээ ч байгаагүйгээр хурдтай явагдаж байна. Бид бизнесийн бүх салбарт шинэлэг санаачлагын төлөө өрсөлдөж байна. Өнгөрсөн хоёр эсвэл гурван жилийн хугацаанд хийсэн олон тооны судалгаанаас харахад, компаниудын хувьд
АЖИЛТНУУД ТАНЬ ҮЗЭЛ БОДЛОО ИЛЭРХИЙЛЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙГАА БОЛ, БАЙГУУЛЛАГЫН СОЁЛД ЧИНЬ АСУУДАЛ БАЙНА ГЭСЭН ҮГ!
Ажилтнууд үзэл бодол, дуу хоолойгоо илэрхийлэх үед энэ нь байгууллагад ч ашиг тусаа өгдөг. Гэвч харамсалтай нь ихэнх байгууллагад ажилтнууд нь үзэл бодол, зовнил, бодол санаагаа илэрхийлэхгүй дуугуй байхыг сонгодог. Учир энэ нь мөн ажлаа
ЕГО БОЛ САЙН УДИРДЛАГЫН ХАМГИЙН ТОМ ДАЙСАН ЮМ.
Дэлхий дахинд олон салбартай шар айраг, ундааны Carlsberg группын гүйцэтгэх захирал болсон эхний өдрөө ноён Cees ‘t Hart –д түүний туслах нь хаалга нээж хаахад ашигладаг картан түлхүүрийг гардуулж өгчээ. Тус карт нь цахилгаан шатны
АЖЛЫН БАЙРНЫ ДАРАМТЛАГЧИЙГ ХЭРХЭН ТАНИХ ВЭ
Дараах 6 зүйлийг ажлын байран дээрээ мэдэрч байна уу? Тэгвэл та ажлын байрны дарамт шахалттай учирч байгаа юм байна. Хэрэв та хамгийн сүүлд сурагч байхдаа сургууль дээрээ хэн нэгэнд дээрэлхүүлж, өдрийн хоолны мөнгөө дээрэмдүүлж байсан
Очер дарааллыг хэрхэн ухаалгаар удирдах вэ?
Үйлчлүүлэгчид удаан очерлож, хүлээхийг үзэн яддаг. Үүнийг шийдэх шилдэг шийдэл нь мэдээж хүлээлгийн цагийг багасгах. Харамсалтай нь энэ дандаа боломжтой байдаггүй. Харин боломжит нэг арга нь үйлчлүүлэгчийн хүлээлгийн талаарх бодол санаа, мэдрэмжинд нөлөөлөх явдал юм.
Үйлчилгээний ажилтанд байх ёстой хамгийн чухал чадвар-бусдыг ойлгож, мэдрэх
Хэрэглэгчийн үйлчилгээнд бусдыг энэрч, ойлгох нь маш чухал үүрэгтэй. Бусдын оронд өөрийгөө тавиад үз гэсэн эртний үг байдаг. Энэрэх сэтгэл гэдэг бол бусдын сэтгэлийг бас мэдрэмжийг нь ойлгох чадвар юм. Өөрөөр хэлбэл, өөрийгөө бусдын оронд
БОРЛУУЛАЛТЫН БАГИЙН ГҮЙЦЭТГЭЛИЙГ ҮНЭЛЭХ ХАМГИЙН ЧУХАЛ 5 ХЭМЖҮҮР
Борлуулалтын баг гүйцэтгэл сайтай байгаа эсэхийг хэмжих хамгийн чухал 5 үзүүлэлтийн тухай мэдээллийг хүргэж байна. Борлуулалтын төлөвлөгөөний биелэл Танай худалдааны төлөөлөгчид, борлуулалтын баг төлөвлөгөөгөө ямар түвшинд биелүүлж байгаа нь таны төлөвлөгөө хэр оновчтой байгааг
ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ АЖИЛТНЫ 7 ХЭВ ШИНЖ
Өөртөө үйлчлэх систем түрэн орж ирж байгаа үйлчилгээний салбарт ур чадвартай үйлчилгээний ажилтнуудын эрэлт хэрэгцээ урьд урьдынхаас илүү нэмэгдэж байна. Гэхдээ ямар төрлийн үйлчилгээний ажилтнууд өнөөдрийн үйлчлүүлэгчидтэй илүү сайн ажиллаж чадах вэ? Байгууллагууд хэрхэн