БЛОГ2019-06-06T12:32:56+00:00
3103, 2018

ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧДЭД ТӨВЛӨРСӨН АЖИЛЛАХ ХҮЧНИЙГ БИЙ БОЛГОХ 5 СТРАТЕГИ

March 31st, 2018|Categories: Blog|0 Comments

Харилцагчийн үйлчилгээний стратегийг  бодитоор бий болгож, хэрэгжүүлэх нь байгууллагуудад тулгарч буй хамгийн том сорилтуудын нэг байдаг. Өнөө үед ихэнх байгууллагуудын удирдлагууд, харилцагчийн үйлчилгээ бол өрсөлдөх чадварыг бий болгох гол стратегийн зэвсэг гэдгийг ойлгож байгаа боловч

1703, 2018

БҮТЭЭЛЧ БАЙДЛАА ХЭРХЭН НЭМЭГДҮҮЛЭХ ВЭ?

March 17th, 2018|Categories: Blog|0 Comments

Та бид бүтээлч байж, илүү ихийг  бүтээхийн тулд үргэлж цаг хугацаатай уралддаг.  Урт удаан олон цагаар, өөрийгөө зовоож ажиллах нь бүтээмжтэй байх цорын ганц арга зам биш.  Харин бүтээлч байдлаар бодож сэтгэх нь гайхалтай үр

302, 2018

МУУ УДИРДАГЧИЙГ МАШ ХУРДАН ТАНИХ 5 ШИНЖ ТЭМДЭГ

February 3rd, 2018|Categories: Blog|0 Comments

Өөрийгөө дөвийлгөгч Энэ хэв шинж нь удирдагч болон ажилтны аль алинд байх боломжтой бөгөөд ялангуяа удирдагч хүнд ийм шинж чанар байвал үүнийг өөрийгөө хэт дөвийлгөх хам шинжийн өвчтэй гэж үзэх бөгөөд эмчилгээ хийлгэх шаардлагатэй гэж

1112, 2017

Маргаашийн үйлчлүүлэгчид яагаад өнөөдрийн дэлгүүрүүдийг сонгохгүй вэ?

December 11th, 2017|Categories: Blog|0 Comments

Хэрэглэгчид дэлгүүр хэсэж худалдан авалт хийх,  брэндүүдийг хэрэглэх байдлыг орвонгоор нь өөрчлөх технологийн болон нийгмийн чиг хандлагуудыг мэргэжилтнүүд судалжээ. Энэ бол Сарнай. Түүний подволка нь интернеттэй холбогдсон бөгөөд түүний бие дээрх бяцхан шивээс нь машиных нь

1112, 2017

Apple компанийн худалдааны нууцаас

December 11th, 2017|Categories: Blog|0 Comments

1. Apple 360 гаруй жижиглэн худалдааны дэлгүүрүүдээрээ дамжуулан бараа бүтээгдэхүүнээ амжилттай борлуулж байна. Тэд 40000 ажилтантай бөгөөд бүгд Apple брэндийн төлөөлөгчид бөгөөд энэ брэндийн нэр хүнд, үнэ цэнийг өргөж явахын тулд нэг эрхэм зорилго, үнэт

1112, 2017

Соронз мэт бусдыг өөртөө татдаг удирдагчид байдаг 3 шинж чанар

December 11th, 2017|Categories: Blog|0 Comments

Хүмүүс компанийн төлөө биш харин, удирдагчийнхаа төлөө ажилладаг гэдэгтэй та санал нийлэх үү?. Хүмүүс байгууллагыг биш, харин муу удирдагчийг орхиж явдаг гэдгийг ч та сонссон байх. Хэрэв та байгууллагадаа өндөр ур чадвартай ажилтныг татаж,

1112, 2017

Сонсох хангалтгүй, чагнах

December 11th, 2017|Categories: Blog|0 Comments

Үйлчилгээний салбарт ажиллаж байгаа хүмүүсийн хувьд сонсох нь ярихаас илүү чухал байдаг. Учир нь сонсох нь логик болон сэтгэл хөдлөлийн үр ашгуудыг бий болгодог. Гэхдээ зүгээр нэг сонсох биш, харин анхааралтай чагнах нь гол юм.

1112, 2017

Шийдвэр гаргахад зөвхөн логик сэтгэлгээ нөлөөлдөг үү?

December 11th, 2017|Categories: Blog|0 Comments

Та магадгүй маш логик сэтгэлгээтэй хүн байх. Өөрөөр хэлбэл аливаа шийдвэрүүдийг гаргахдаа сэтгэл хөдлөлгүйгээр логикоор бодож сэтгэж шийдвэр гаргадаг гэж бодож байгаа байх тийм үү? Тийм биш. Саяхныг хүртэл ихэнх хүмүүс сэтгэл хөдлөл болон логик

1112, 2017

Борлуулалтаа алдах шалтгаан

December 11th, 2017|Categories: Blog|0 Comments

Хэрэглэгч дэлгүүрт ороод яг адилхан олон янзын сонголтуудаас яг алиныг нь сонгох вэ гэж бодон нааш, цааш холхино. Энэ үед борлуулагч нар голдуу хэрэглэгч дээр очиж, худалдан авах шийдвэр гаргахад нь тусалдаг. Харин зарим нэг

1112, 2017

Үйлчлүүлэгчийн үйлчилгээнээс авах мэдэрэмжинд эерэгээр нөлөөлөх 5 хүчин зүйлс

December 11th, 2017|Categories: Blog|0 Comments

Үйлчлүүлэгчийн мэдрэмж буюу экспериенс нь маш өргөн утга агуулгатай юм. Учир нь үйлчилгээ үзүүлэгч байгууллага, ажилтны хувьд та хувьд хүмүүстэй нүүр тулж харилцаж байдаг. Хувь хүн бүрийн цаана тус тусын туршлага, мэдрэмж, өөр соёл

Go to Top