ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧДЭД ТӨВЛӨРСӨН АЖИЛЛАХ ХҮЧНИЙГ БИЙ БОЛГОХ 5 СТРАТЕГИ
Харилцагчийн үйлчилгээний стратегийг бодитоор бий болгож, хэрэгжүүлэх нь байгууллагуудад тулгарч буй хамгийн том сорилтуудын нэг байдаг. Өнөө үед ихэнх байгууллагуудын удирдлагууд, харилцагчийн үйлчилгээ бол өрсөлдөх чадварыг бий болгох гол стратегийн зэвсэг гэдгийг ойлгож байгаа боловч
БҮТЭЭЛЧ БАЙДЛАА ХЭРХЭН НЭМЭГДҮҮЛЭХ ВЭ?
Та бид бүтээлч байж, илүү ихийг бүтээхийн тулд үргэлж цаг хугацаатай уралддаг. Урт удаан олон цагаар, өөрийгөө зовоож ажиллах нь бүтээмжтэй байх цорын ганц арга зам биш. Харин бүтээлч байдлаар бодож сэтгэх нь гайхалтай үр
МУУ УДИРДАГЧИЙГ МАШ ХУРДАН ТАНИХ 5 ШИНЖ ТЭМДЭГ
Өөрийгөө дөвийлгөгч Энэ хэв шинж нь удирдагч болон ажилтны аль алинд байх боломжтой бөгөөд ялангуяа удирдагч хүнд ийм шинж чанар байвал үүнийг өөрийгөө хэт дөвийлгөх хам шинжийн өвчтэй гэж үзэх бөгөөд эмчилгээ хийлгэх шаардлагатэй гэж
Маргаашийн үйлчлүүлэгчид яагаад өнөөдрийн дэлгүүрүүдийг сонгохгүй вэ?
Хэрэглэгчид дэлгүүр хэсэж худалдан авалт хийх, брэндүүдийг хэрэглэх байдлыг орвонгоор нь өөрчлөх технологийн болон нийгмийн чиг хандлагуудыг мэргэжилтнүүд судалжээ. Энэ бол Сарнай. Түүний подволка нь интернеттэй холбогдсон бөгөөд түүний бие дээрх бяцхан шивээс нь машиных нь
Apple компанийн худалдааны нууцаас
1. Apple 360 гаруй жижиглэн худалдааны дэлгүүрүүдээрээ дамжуулан бараа бүтээгдэхүүнээ амжилттай борлуулж байна. Тэд 40000 ажилтантай бөгөөд бүгд Apple брэндийн төлөөлөгчид бөгөөд энэ брэндийн нэр хүнд, үнэ цэнийг өргөж явахын тулд нэг эрхэм зорилго, үнэт
Соронз мэт бусдыг өөртөө татдаг удирдагчид байдаг 3 шинж чанар
Хүмүүс компанийн төлөө биш харин, удирдагчийнхаа төлөө ажилладаг гэдэгтэй та санал нийлэх үү?. Хүмүүс байгууллагыг биш, харин муу удирдагчийг орхиж явдаг гэдгийг ч та сонссон байх. Хэрэв та байгууллагадаа өндөр ур чадвартай ажилтныг татаж,
Сонсох хангалтгүй, чагнах
Үйлчилгээний салбарт ажиллаж байгаа хүмүүсийн хувьд сонсох нь ярихаас илүү чухал байдаг. Учир нь сонсох нь логик болон сэтгэл хөдлөлийн үр ашгуудыг бий болгодог. Гэхдээ зүгээр нэг сонсох биш, харин анхааралтай чагнах нь гол юм.
Шийдвэр гаргахад зөвхөн логик сэтгэлгээ нөлөөлдөг үү?
Та магадгүй маш логик сэтгэлгээтэй хүн байх. Өөрөөр хэлбэл аливаа шийдвэрүүдийг гаргахдаа сэтгэл хөдлөлгүйгээр логикоор бодож сэтгэж шийдвэр гаргадаг гэж бодож байгаа байх тийм үү? Тийм биш. Саяхныг хүртэл ихэнх хүмүүс сэтгэл хөдлөл болон логик
Борлуулалтаа алдах шалтгаан
Хэрэглэгч дэлгүүрт ороод яг адилхан олон янзын сонголтуудаас яг алиныг нь сонгох вэ гэж бодон нааш, цааш холхино. Энэ үед борлуулагч нар голдуу хэрэглэгч дээр очиж, худалдан авах шийдвэр гаргахад нь тусалдаг. Харин зарим нэг
Үйлчлүүлэгчийн үйлчилгээнээс авах мэдэрэмжинд эерэгээр нөлөөлөх 5 хүчин зүйлс
Үйлчлүүлэгчийн мэдрэмж буюу экспериенс нь маш өргөн утга агуулгатай юм. Учир нь үйлчилгээ үзүүлэгч байгууллага, ажилтны хувьд та хувьд хүмүүстэй нүүр тулж харилцаж байдаг. Хувь хүн бүрийн цаана тус тусын туршлага, мэдрэмж, өөр соёл