БЛОГ2019-06-06T12:32:56+00:00
1005, 2024

ТАНАЙ ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧ ХЭДЭН ТӨГРӨГНИЙ ҮНЭТЭЙ ВЭ

May 10th, 2024|Categories: Blog, Онцлох|0 Comments

Үйлчлүүлэгч бүрийн компанид оруулж буй насан туршийн үнэ цэнэ нь (Customer lifetime value -CLV) компани шинээр үйлчлүүлэгчийг олж авах эсвэл хадгалахын тулд илүү их хөрөнгө оруулах шаардлагатай эсэх дээр шийдвэр гаргахад чухал үүрэг гүйцэтгэдэг. Хэрэглэгчийн

102, 2024

БАЙГУУЛЛАГЫН СОЁЛОО ХЭРХЭН ОНОШЛОХ ВЭ?

February 1st, 2024|Categories: Blog, Онцлох|0 Comments

Байгууллагын соёл нь ажилтныг ажилдаа өөрийгөө бүрэн зориулж, бүтээмжтэй, утга учиртайгаар, аз жаргалтайгаар ажиллах эсхүл, стресс, бухимдал, төөрөгдөл, байнгын зөрчил, маргаан дунд гунигтайгаар ажиллах эсэхийг шийддэг томоохон хүчин зүйл билээ. Gallup-ын судалгаагаар байгууллагын соёл

2511, 2023

Хүний нөөцийн хувьсал ба ирээдүйн ажлын байр

November 25th, 2023|Categories: Blog, Онцлох|0 Comments

Бизнесийн ертөнцөд бүхий л зүйлс хөгжиж, хувьсан өөрчлөгддөг нь бичигдээгүй хууль билээ. Өнөөдрийн бидний харж буй хувьсал нь байгууллагуудын хувьд илүү их хүн руу төвлөрч, хүнлэг байдлыг, хүний мэдрэмжийг байгууллагадаа нэвтрүүлэхэд илүү их анхаарч байна.

2011, 2023

Сэтгэл зүйн аюулгүй байдал гэж юу вэ?

November 20th, 2023|Categories: Blog, Онцлох|0 Comments

Орчин цагт компаниуд ажилтнуудын мэдрэмжинд анхаарахтай зэрэгцэн ажилтны сэтгэл зүйн аюулгүй байдалд  анхаарах болсон. Тэгвэл сэтгэл зүйн аюулгүй байдал гэж юу болох, түүний ач холбогдол, мөн түүнийг хэрхэн ажлын байран дээрээ нэмэгдүүлэх талаар дараах нийтлэлээр

2905, 2023

ЯПОНЫ 7-ELEVEN-ИЙН УХААЛАГ ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ НУУЦААС

May 29th, 2023|Categories: Blog, Онцлох|0 Comments

Япон улсын Яманаши мужийн Фүжиёшида хотын хамгийн сайн менежменттэй, хамгийн сайн үйлчилгээтэй бас хамгийн олон үнэнч үйлчлүүлэгчтэй 7-Eleven хэмээх convenience store-д ажиллаж байсан маань саяхан байсан мэт сэтгэлд тод үлджээ. Дөнгөж хорь гаруйхан настайдаа,

1605, 2023

Амин чухал борлуулалтаа та хэнд даатгадаг вэ

May 16th, 2023|Categories: Blog, Онцлох|0 Comments

Компанийн орлогыг нэмэгдүүлэх, байгууллагын өсөлт, тогтвортой байдлыг хангахад борлуулалт хамгийн чухал үүрэг гүйцэтгэдэг. Өндөр бүтээмжтэй, шилдэг борлуулагч нар гайхалтай үр дүнд хүрэхийн тулд өөрийн гэсэн арга техникийг эзэмшсэн байдаг. Энэ нийтлэлд би өнөө үед

105, 2023

Хэрэглэгчийн үйлчилгээн дээр гардаг 10 алдаа

May 1st, 2023|Categories: Blog, Онцлох|0 Comments

Энэ удаагийн нийтлэлээрээ хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчтэй тэргүүн шугамд харилцдаг ажилтнуудын гаргадаг нийтлэг  10 алдааг хөндөхөөр шийдлээ. 21-р зуун гарч, аж үйлдвэрийн 4-р хувьсгал гарч, цахим шилжилт эрчимтэй хийгдэж байгаа ч, амьд хүний үзүүлдэг хэрэглэгчийн үйлчилгээг орлох

1108, 2022

Ажилтнууд туршилтын хугацаанаас өмнө ажлаас гардаг 3 гол шалтгаан

August 11th, 2022|Categories: Blog, Онцлох|0 Comments

Сүүлийн үед ажлын байранд тохирох ажилтан олдохгүй, арай гэж боломжийн ур чадвартай, туршлагатай ажилтан олтол төд удалгүй ажлаасаа гарах үзэгдэл эрс ихсэж байна. Статистик талаас нь харвал нийт ажилд горилогчдын 95 хувь нь ажлын

2504, 2022

АЖЛЫН БАЙРАН ДЭЭР ХЭРХЭН ТАЛАРХАХ СОЁЛЫГ БҮТЭЭХ ВЭ

April 25th, 2022|Categories: Blog, Онцлох|0 Comments

Хүн бүрт ажил дээрээсээ  өөрийн үнэ цэнийг мэдрэх төрөлхийн хүсэл эрмэлзэл байдаг. Судалгаанаас харахад, ажилчид ажил дээрээ үнэлэгдэж  байгаагаа мэдрэх үед,  тэд илүү сэтгэл хангалуун, илүү олон цагаар ажиллах, цаашлаад компанийн төлөө чадах бүхнээ

308, 2021

ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ АЛЬ СТРАТЕГИЙГ СОНГОХ НЬ ЗӨВ ВЭ?

August 3rd, 2021|Categories: Blog, Онцлох|0 Comments

Хэрэглэгчиийн сэтгэлд хоногшсон үйлчилгээ,  сэтгэл ханамж хэрхэн бий болдог вэ? Үйлчлүүлэгчийн хувьд  юу чухал байдаг вэ? АНУ-д 4500 хэрэглэгчийн дунд 5 салбарын 1314 брэнд дээр үйлчлүүлэгчийн мэдрэмжийн судалгааг хийсэн бөгөөд ингэхдээ хэрэглэгчид хэрхэн худалдан авах

Go to Top