You are here:-Ухаалаг үйлчилгээ хөтөлбөр
Ухаалаг үйлчилгээ хөтөлбөр 2018-01-05T04:27:22+00:00
СЭДВҮҮДАГУУЛГА
Ухаалаг үйлчилгээ гэж юу вэ?
Яагаад амжилтын үндэс болдог вэ?
-Орчин үеийн үйлчилгээний чиг хандлага ба үйлчилгээний талаарх сонгодог ойлголтууд.
-Үнэнч үйлчлүүлэгчдийг бий болгоход зайлшгүй мэдэх мэдлэгүүд
-Үйлчилгээний чанар, үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг тодорхойлдог зүйлс
Үйлчлүүлэгчийн хүлээлт гэж юу вэ?
Хэрхэн хүлээлтэнд нийцсэн стандартуудыг нэвтрүүлэх вэ?
-Хүлээлтийг олж мэдэх аргууд
-Хүлээлтэнд нийцүүлэн хатуу, ба зөөлөн стандартуудыг нэвтрүүлэх
-Жишээ стандартууд
Үйлчилгээний ажилтны ухаалаг харилцаа ба хандлага-Бусдад үйлчлэх сэтгэлийг төлөвшүүлэх
-Үйлчилгээний ажилтанд байх үндсэн 2 зан байдал
-Найрсаг харилцааны үндэс-инээмсэглэл
-Үгэн ба үгэн бус харилцаа, биеийн хэлэмж
-Зайлсхийх үг хэллэгүүд ба зан байдлууд
-Үйлчлүүлэгчдэд таалагддаг үг хэллэг, нүүрний хувирлууд
Харилцааны техникүүд ба үг хэллэгүүд-Үйлчилгээний янз бүрийн нөхцөл байдалд асуудлыг шийдэх, давах техникүүд
-Жишээ кэйсүүд дээр дасгал ажиллах
Гомдлыг шийдвэрлэх ур чадвар-Шийдэгдээгүй гомдлууд яагаад байгууллагын нэр хүндэд аюултай вэ?
-Гомдол гаргадаг нийтлэг шалтгаанууд
-Гомдлыг бэлэг мэт хүлээж авах
-Гомдлыг хэрхэн бүртгэлжүүлж, тайлагнах
-Гомдлын түвшингүүд
-Гомдлыг шийдвэрлэхэд баримтлах зарчмууд
Хэцүү үйлчлүүлэгчтэй харилцах ур чадвар
Сэтгэл зүйн чадамжийг өөртөө төлөвшүүлэх
Дүрд орж тоглох
-Хэцүү үйлчлүүлэгчид юу хүсэж байдаг вэ?
-Хэцүү үйлчлүүлэгчийн уур хилэнг бадраадаг хүчин зүйлс ба үе шатууд, тэдгээрийг намжаах аргууд
-Өөрийгөө хамгаалах техникүүд
-Сэтгэл зүйн чадамжийг өөртөө төлөвшүүлэх
Төрөл бүрийн зан төлөвтэй хэрэглэгч нартай харилцах аргууд-Төрөл бүрийн үйлчлүүлэгчдийн онцлогийг таньж мэдэх
-Тохируулан харилцах
Үйлчилгээний ажилтны гадаад үзэмж, ба биеэ авч явах стандарт-Үс засалт, нүүрний будалт, хувцаслалт, аксеусар хэрэглээ