ӨӨРИЙН БРЭНДИЙН МӨН ЧАНАРТ НИЙЦСЭН КОМПАНИЙН СОЁЛЫГ БҮТЭЭ
Хэрэв та компанидаа зөвхөн “сайн” соёлыг бий болгохыг зорьж байгаа бол, таны зорилго хэтэрхий ерөнхий байна. Үнэнч шударга байдал, багаар ажиллах гэх мэт үнэт зүйлсийг үнэт зүйл болгон мөрдөж ажиллахаар зорьж байгаа бол, үнэндээ танай компани бусдаас тэгэж их ялгарч чадахгүй. Бусдаас ялгарч, онцгой байхыг хүсэж байвал зайлшгүй өөрийн компанид нийцсэн соёлыг бий болгоход анхаарах шаардлагатай.
Компанид нийцсэн соёлыг бий болгох нь дан ганц компанийн дотоод хүсэл эрмэлзлээр хязгаарлагдахгүй. Үүний тулд компанид тохирох зөв соёлыг тодорхойлоод зогсохгүй, брэндийн мөн чанараа ч зөв тодорхойлох шаардлагатай. Өөрөөр хэлбэл, хэрэглэгчид болон компанийн хувь эзэмшигчид компанийг хэрхэн хараасай гэж хүсэж байгаагаа зөв тодорхойлохоос эхлэх юм. Учир нь компаний соёл брэндийн мөн чанартайгаа нийцэж байвал, ажилтнууд ч брэндийн мөн чанарт нийцсэн зөв шийдвэрүүдийг гаргаж, зөв арга барилаар ажиллаж эхэлдэг.
Компанийн соёл ба брэндийн мөн чанар хоёрыг хооронд нь уялдаатай, нийцтэй болгохын тулд нэлээд ажлуудыг хийх шаардлагатай болдог. Үүний тулд эхлээд брэндийг тодорхойлдог олон янзын хэв маягуудын талаар