ШИНЭЭР БИЙ БОЛЖ БАЙГАА АЖЛУУД
LINKEDIN компанийн хийсэн судалгаагаар Коронавирусын тархалттай холбоотойгоор 3-р сарын 21-ний байдлаар АНУ-д 3,283,000 хүн ажилгүйдлийн тэтгэмж авах өргөдлөө өгсөн байна. Зочид буудал, агаарын тээвэр, зоогийн газар, томоохон молл, их дэлгүүрт ажиллагсад хамгийн их ажлаа алдаж байна. Тэгвэл эсрэгээрээ энэхүү цар тархалтын үеэр ажлын байрны тоогоо огцом нэмэгдүүлж байгаа компаниуд
ЦАР ТАХЛЫН ҮЕЭР ЦАХИМ ХУРЛЫГ ҮР ДҮНТЭЙ ЯВУУЛАХ АРГУУД
Коронавирусын халдвар дэлхий дахинд хурдацтай тархахын хэрээр олон компаниуд үйл ажиллагаагаа оффисоос зайны ажиллагаа руу шилжүүлж байна. Ийм үед видео хурал нь компанийн хурлын шинэ хэв шинж болж байна. Гэсэн ч, энэхүү онлайн платформ дээр хүмүүс илүү гүн гүнзгий түвшинд ярилцах, чухал мэдээлэл хуваалцах, үзэл бодлоо илэрхийлэх, зөвшилцөлд хүрэх,
КОРОНАВИРУСЫН ҮЕД АЛСЫН ЗАЙНААС АЖИЛЛАЖ БАЙХДАА ДАРГААСАА ҮНЭЛГЭЭ АВАХ 3 АРГА
Коронавирусын дэгдэлт дэлхий даяар тархах тусам олон сая хүмүүс гэрээсээ ажиллах шаардлагатай болж байгаа бөгөөд энэ тоо ч нэмэгдэх хандлагатай байна. Гэрээсээ ажиллаж байгаа гэсэн шалтгаанаар даргаасаа үнэлгээ авах, карьерийн өсөлт дээрээ анхаарах боломжийг бүү алдаарай. Гэрээс ажиллаж байхдаа ч манлайллаа харуулж болох гурван аргыг хуваалцъя. 1. Тогтмол цагт удирдлагаа
УДИРДАГЧИД ЯАГААД ХУВЬ ХҮНИЙХЭЭ ХӨГЖИЛД ЗАЙЛШГҮЙ АНХААРАХ ЁСТОЙ ВЭ?
Удирдлага гэдэг бол аливаа зүйл аяндаа бий болж, бүтэхийг хүлээж найддаг нэгэн биш, харин оргүйгээс ортойг, бүтэхээргүй зүйлийг ч бүтээж, бий болгох ухаан юм. Энэ зүйл магадгүй танд ямар ч утгагүй юм шиг санагдаж болох боловч, бодоод үзээрэй. Та ямар нэгэн шинэ төслийг санаачилж энэ талаар бусадтайгаа хуваалцах үед,
БУСДЫГ УДИРДАХ НЬ ӨӨРИЙГӨӨ УДИРДАХААС ЭХЭЛНЭ.
Бусдыг удирдахын тулд та эхлээд өөрийгөө толинд сайтар харах хэрэгтэй. Та үнэхээр бусдыг сайн удирдаж сурмаар байвал дараах гурван зарчимыг баримтлаарай. Үүнд, нэгдүгээрт өөрийгөө таньж мэдэх, хоёрдугаарт өөртөө хариуцлагатай байх, гуравдугаарт зүрх зоригтой байх юм. Өөрийгөө таньж мэдэх Хариуцлагатай байдал нь өөрийгөө таньж мэдэхээс эхэлдэг. Учир нь хүн харж чадахгүй
АСУУДЛЫГ ХЭРХЭН УДИРДЛАГАДАА ЗӨВӨӨР ОЙЛГУУЛЖ, ШИЙДВЭРЛҮҮЛЭХ ВЭ?
Ажлын байран дээр олон жижиг болон том асуудлуудаас үүдэн зөрчилдөөн бий болж байдаг. Эдгээр асуудлуудыг ангилвал, ажилтай холбоотой асуудлууд буюу албан тушаал дэвшүүлэх, цалингийн хэт ялгавартай байдал, амжилттай ажилласныхаа төлөө магтаж сайшаагдахгүй байх, багийн гишүүдийн үүрэг оролцоо, хариуцлага сул байгаатай холбоотой үүсдэг зөрчил маргаанууд байдаг бол, нөгөө талд нь
ЖИЖИГ ЗУРШЛЫГ ӨӨРТӨӨ БИЙ БОЛГОЖ АМЖИЛТАНД ХҮРЭХ НЬ
Биднээс зан байдал, зуршлаа өөрчлөхийг шаардсан аливаа асуудлуудтай нүүр тулгарахдаа бид өөртөө хэт том зорилгыг тавьдаг бөгөөд ихэвчлэн бүтэлгүйтдэг. Жишээ нь турах том зорилго тавьдаг ч, хоолны дэглэмээ удаан барьж чадахгүй алдана. Нөгөө талаар өндөр амжилтанд хүрэхийн тулд бид илүү том зорилго тавьж, түүндээ хүрэхийг хичээдэг. Үнэндээ хэт том зорилгууд
ӨӨРИЙН БРЭНДИЙН МӨН ЧАНАРТ НИЙЦСЭН КОМПАНИЙН СОЁЛЫГ БҮТЭЭ
Хэрэв та компанидаа зөвхөн "сайн" соёлыг бий болгохыг зорьж байгаа бол, таны зорилго хэтэрхий ерөнхий байна. Үнэнч шударга байдал, багаар ажиллах гэх мэт үнэт зүйлсийг үнэт зүйл болгон мөрдөж ажиллахаар зорьж байгаа бол, үнэндээ танай компани бусдаас тэгэж их ялгарч чадахгүй. Бусдаас ялгарч, онцгой байхыг хүсэж байвал зайлшгүй өөрийн
2020 ОНД ХИЙМЭЛ ОЮУН УХААНЫ ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭНД ЭЗЛЭХ БАЙР СУУРЬ
Лавлах төвийн операторуудын ур чадварыг нэмэгдүүлэх шаардлага Дэлхий дахинд компаниуд хиймэл оюун ухаан (AI) ба үйлчилгээгээ автоматжуулахад маш их хөрөнгө оруулалт хийж байгаатай холбоотойгоор ирэх 15 жилд нийт ажлын байрны 40 орчим хувийг автоматжуулах таамаг байгаа билээ. Гэхдээ CIPD байгууллагаас гаргасан судалгаагаар, автоматжуулалт ба AI нь зөвхөн ур чадвар бага
ГҮЙЦЭТГЭХ ЗАХИРЛУУДЫГ ХАЛЖ БАЙГАА ШИНЭ ЭРХ МЭДЭЛТНҮҮД
Нийгмийн сүлжээний нөлөөлөгчид, коммент бичигчид уламжлалт борлуулалтын хэв маягийг үгүй хийж шинэ давалгааг үүсгэж байгаа өнөө үед, тэд уламжлалт маркетингаас илүү хүмүүсийн худалдан авалтанд нөлөөлж байна. Ингэснээр үйлчлүүлэгчид, тэр дундаа хувь хүмүүс компанийн хувьцаа эзэмшигчид, гүйцэтгэх захирлуудаас илүү бизнест нөлөөлж байгааг бизнес эрхлэгчид анзаарч байна. 2019 оны 8-р сард
СЭТГЭЛИЙН ТҮГШҮҮРЭЭС АНГИЖРАХ АРГА
Бид өдөр тутамдаа ажил, амьдралтай холбоотой сорилтуудтай нүүр тулахаас гадна, сэтгэлийн түгшүүр зовнилтой нүүр тулж байдаг. Мэдээж чухал хурал уулзалттай байх үедээ, эсвэл ууртай босстойгоо уулзахаас өмнө, эсвэл хамтран ажиллагчтайгаа зөрчилдөх үеүүдэд бид сэтгэлийн түгшүүртэй болдог бөгөөд энэ нь энгийн үзэгдэл юм. АНУ-ын Сэтгэцийн Эрүүл Мэндийн Үндэсний Хүрээлэнгийн мэдээллээс
ХОРТОЙ СОЁЛ НЬ КОМПАНИУДЫГ СҮЙРҮҮЛДЭГ ШАЛТГААН
Нэгэн шинэ төрлийн дайн бий болж эхэлсэн нь соёлын дайн юм. Энэ бол нийгэм соёлын дайн биш, харин компанийн соёлын дайн юм. Компанийн таагүй соёл нь өдгөө байгууллагын ч, сэтгүүлчдийн ч гол ярианы сэдэв болжээ. Ердөө нэгэхэн хоногт, The Wall Street Journal болон Financial Times нь олон нийтэд танигдсан